herbas
KAUNO MOTIEJAUS VALANČIAUS MOKYKLA-DARŽELIS

KAUNO MOTIEJAUS VALANČIAUS

MOKYKLA-DARŽELIS


Įžvalgos apie 2a klasės nuotolinį mokymą(si)

Nuotrauka
Įžvalgos apie 2a klasės nuotolinį mokymą(si)

Nuo kovo vidurio mūsų mokykla – darželis gyvena nuotolinio ugdymo(si) nuotaikomis. Mokinių atostogų metu pedagogai ir mokyklos administracijos darbuotojai intensyviai ruošėsi nuotolinio  mokymo iššūkiui, kasdien tarpusavyje diskutavo, sprendė iškilusias problemas, kad mokymo veikla prasidėtų sklandžiai. Be abejo, buvo streso ir nerimo, bet šiuo metu jau pakankamai prisitaikėme dirbti naujomis sąlygomis, kitais metodais ir kitoje aplinkoje.

Jau trečią savaitę vyksta nuotolinis ugdymas(is). Manau, kad sėkmingai: mokytojai, tėvai ir  mokiniai, išsprendę anksčiau kilusias problemas, jau įprato prie naujų darbo formų, prisitaikė prie naujo, neįprasto darbo ritmo. Mokiniai jau įprato dalyvauti ne įprastose, bet nuotolinėse pamokose „Zoom“ pokalbių platformoje, atlikti užduotis ne mokykloje, bet namuose. Iškilusius individualius klausimus mokiniai patys geba užduoti pedagogams „Tamo“ dienyne, elektroniniais laiškais, telefono skambučiais. Kai kurie internetiniai įrankiai mokiniams yra gerai pažįstami, nes juos naudojo ir anksčiau: „Ema“ elektroninės pratybos, „Eduka“ skaitmeninių užduočių bankas. Ugdymosi refleksija vyksta nuolat ir pakankamai sėkmingai. Šią savaitę jau bandome integruotas kelių mokomųjų dalykų pamokas, kad mokymosi procesas vaikams būtų įdomesnis ir lengvesnis.

Puiku, kad mokiniai nuotolinių pamokų metu aktyviai dirba, drąsiai klausia ir atsakinėja, puikiai jaučiasi nuotolinėje aplinkoje”. Įprato daugiau dirbti savarankiškai, geriau perprato nuotolinio mokymosi metodus, IT naudojimą kaip darbo priemonę.

Džiugina aktyvus ir geranoriškas ugdytinių tėvelių bendradarbiavimas su pedagogais, susitelkimas, nuoširdi pagalba ir supratingumas. Tai – itin svarbu, kad nuotolinis mokymasis vyktų sėkmingai. Pasak kalbintų 2a kl. mokinių tėvelių, pradžia ir nauji dalykai visada kelia nerimą, bet pamažu įsivažiuojame ir nuotolinis mokymas(is) jau pradeda patikti, nebekelia streso, tampa įdomiu, pradedame įžvelgti jo pliusus: išmoksime geriau naudotis technologijomis, programomis, vaikai taps savarankiškesni.

Visi pokyčiai iš pradžių gąsdina, bet yra naudingi!

Pradinių klasių  mokytoja Lolita