herbas
KAUNO MOTIEJAUS VALANČIAUS MOKYKLA-DARŽELIS

KAUNO MOTIEJAUS VALANČIAUS

MOKYKLA-DARŽELIS


Apie netikėtai atėjusią meilę arba nuotolinio mokymosi džiaugsmai

Nuotrauka
Apie netikėtai atėjusią meilę arba nuotolinio mokymosi džiaugsmai

                                          

Apie netikėtai atėjusią meilę arba nuotolinio mokymosi džiaugsmai

               Džiaugiuosi pradžia. Bet kokia pradžia turi savo žavesio, savo baimių, savo tikėjimo ir abejonių. Ši nuotolinio mokymo(si) pradžia atėjo staiga, netikėtai-kaip pirmoji meilė. Tik štai be rožinių akinių , nes esam ketvirtokai, kurių rudenį laukia naujas mokslo etapas. Mokyklos vadovams tariu nuoširdų ačiū už padrąsinimą, palaikymą ir pasitikėjimą mūsų komanda.

                 Džiaugiuosi tėvais. Nėra lengva nei mokinukams, nei jų tėvams, mokytojai. Džiugina tai, kad nuo pirmos mokymosi namuose dienos esame viena, didelė, draugiška komanda. Susitarta, kaip mokysimės, kaip vyks pamokos, konsultacijos, kokią informacinę platformą naudosime sinchroniniam mokymuisi ir bendravimui. Paskatinau mokinių tėvelius burtis į Messanger grupę, kad galėtumėm greičiau, paprasčiau bendrauti, priimti su mokymusi susijusius sprendimus, galų gale, padrąsinti vienas kitą, pasidalinti gerąja patirtimi.

                   Džiaugiuosi mokiniais. Dauguma mokinių bendravimą su mokytoja nuotoliniu būdu priėmė be baimės, labai natūraliai nebijojo  kalbėti, klausti, skambino į Skype patys norėdami pasiklausti, pasitikslinti ar pasiaiškinti užduotį. Negailėjau kiekvienam padrąsinančių, pagiriančių žodžių, kad atsirastų pasitikėjimo savimi, savo jėgomis sparnai, kurių reikės tolimesniam mokymosi ir gyvenimo kelyje. Dabar drąsai galiu parašyti-džiaugiuosi susirašinėjime raudonuojančiomis širdelėmis, pakeltais nykščio pirštais-tegu jų būna dar daugiau! Jie parodo, jog vertinam, gerbiam vienas kitą, palaikome. Tai yra labai daug!

                     Džiaugiuosi mokinių darbais. Džiaugsmo negali būti be akivaizdžių įrodymų. Tie įrodymai-mokinių darbai. Kiekvieną dieną nuo pat pietų iki vakaro plaukia kaip Nemunas. 21 langelis, už kurio-mažas, kartais neramus, abejojantis, kartais linksmas, besišypsantis Žmogus-mano mokinys. Atidarau vieną langelį po kito. Juose - ,,Močiutės,, tinginys, bananinis kokteilis su braškėmis, makaronai su mėsa, balta mišrainė, trapūs sausainiai, bulvių plokštainis ... Receptai parašyti pagal visus reikalavimus (nurodant produktus ir jų kiekį-taip mokomės matematikos). Kiek malonių akimirkų patyriau žiūrėdama į ant popieriaus lapų apsigyvenusias pandas ir koalas (taip mokomės gamtos pažinimą) pieštos, aplikuotos...Šv. Velykų laukimas papuoštas spalvingais, kūrybiškais vaikų darbeliais (taip mokomės dailės ir technologijų). Skyriau kūrybinę lietuvių kalbos užduotį: sukurti trumpą eilėraštuką pavasariui. Keturi mokiniai šaunuoliai!

 

 

 

                                                                                                                                                                                                           

              

 

                                        

                                                                                                     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kartu pasidžiaukime maža dalele mokinukų darbų. Pasidžiaukime jų kūrybiškais, nuoširdžiais darbais

Mes - du.
Ir mes kaip vienas.
Kartu kvėpuojam oru tuo pačiu.
Kartu alsuojam.
Kartu ištiesiam ranką viens kitam.
Kartu.

Kartu viens kitą apkabinam.
Kartu tarp vienumos laukų.
Kartu tarp pievų tylinčių.
Kartu.
Kartu nusilenkiame žemei.
Kartu pakylame dangun.
Kartu upelio klausomės dainų.
Kartu.
Kartu mojuojam paukščiams grįžtantiems.
Kartu prie dabarties taip švelniai bandom prisiliesti.
Ir mes kaip vienas.
Mes – du.

2017 03 26

                      Kartais  pati išdrįstu  paeiliuoti. Dalinuosi savo bandymu. Vienas žmogus gali daug, bet du – jau  jėga ir komanda.Mūsų komanda - dvidešimt du.Mes - jėga! Tikėkit mumis !

                                                                                              4a klasės mokytoja Jūratė Bložienė